"hidup memerlukan perjuangan...perjuangan memerlukan keberanian"

Isnin, 7 September 2009

JANGAN HINA UMNO, BERDOSA!!!

Apalah korang semua ni, hormatlah sikit dengan umno sebuah parti orang melayu yang “wahid”, tidak ada lagi parti selain umno yang memperjuangkan hak orang melayu.

Korang semua tak sedar ke? Selama ini hanya umno yang banyak berjasa memartabatkan nasib orang-orang melayu di bumi tanah melayu ini.

Apa yang korang semua dapat dengan menyokong Pakatan Rakyat, habis tanah-tanah melayu digadai ini semua kerja Pakatan Rakyat, sudah 52 tahun Pakatan Rakyat memerintah Negara ini apa yang Pakatan Rakyat dah buat?

Di Pahang, siapa yang bagi tanah bukit Genting tu kat Cina untuk di buat tempat judi, itu kerja DAP dengan PAS. Kilang arak terbesar di Selangor, itu kerja PKR dan PAS. Yang meluluskan lesen judi, pusat hiburan yang berleluasa hingga menjerumuskan kepada masalah sosial yang kronik, Kerajaan Pakatan Rakyat punya kerja. Yang menghina Nabi dan Agama Islam semuanya orang PAS yang buat.

Tanah rezab Melayu di seluruh negeri, siapa yang jual dan bolot kekayaannya selama ini, semua pemimpin Pakatan Rakyat punya kerja untuk kepentingan perut dan kroni mereka. Salah gunakan harta serta agensi Kerajaan Malaysia, semuanya kerja Pakatan Rakyat juga.

Isu kuil di Seksyen 23, Shah Alam dah lebih 26 tahun tuntutan pemindahannya berlarutan, apa yang kerajaan Pakatan Rakyat Selangor buat selama 26 tahun tu…? Yang mereka tahu merobek dan membuat harta, hinggakan MB Selangor sekarang ini buat rumah berharga 24juta dan menggunakan duit Kerajaan Negeri untuk melancong ke Disneyland dan baru-baru ini seorang Pemimpin Umno mendedahkan MB Selangor mempunyai Empat Mahligai, tiga di Malaysia dan satu di luar negara. Apa tindakan SPRM dan Polis terhadap beliau, jawapannya senyap jelah..!!!

Dan banyak lagi kebobrokkan, penyelewengan duit rakyat serta rasuah dikalangan pemimpin Pakatan Rakyat selama 52 tahun menjadi pemerintah tegar Kerajaan Malaysia ini yang memualkan. Dan sudah tiba masanya kita menolak Kerajaan Pakatan Rakyat dan talkin mereka pada PRU-13 nanti.

Kita beri peluang kepada Umno yang baru satu setengah tahun berjaya mentadbir negeri yang dimenangi pada PRU-12, dan apalah yang dapat di buat sangat dalam tempoh sebegitu jika di bandingkan dengan 52 tahun taik yang ditinggalkan oleh Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat yang terdahulu.

Sekarang ini hanya UMNO saja yang tinggal untuk membela nasib orang-orang melayu, dengan lima buah negeri yang ditadbir oleh Umno semenjak menang dalam PRU-12, ooppsss satu sudah di rampas oleh Pakatan Rakyat iaitu Perak.

Terkini umno dalam langkah berhati-hati kerana dalam bulan September ini berkemungkinan Selangor pula akan menjadi mangsa rampasan Pakatan Rakyat yang gila kuasa. Ini terbukti apabila propaganda ini sudah semakin panas berkeliaran dalam blog-blog pencacai Pakatan Rakyat. Khabarnya serangan akan di lakukan pada Hari Raya AidilFitri.

Marilah kita bersama memegang keris dan bersongkok, memekak menjerit terlolong memaki hamun semua pemimpin Pakatan Rakyat sambil mengusung kepala lembu dan yang sewaktu dengannya, bersama kita berjuang supaya semakin ramai lagi "melayu diperbodohkan oleh umno yang korup".

Isa: Neutralkan kepala otak anda apabila membaca entry tersebut…. muahhh…ha..ha..ha….

dari laman :http://wargamarhaen.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan