"hidup memerlukan perjuangan...perjuangan memerlukan keberanian"

Ahad, 12 Julai 2009

10 Jari Disusun Maaf Dihulur

Salam perjuangan. Maaf terlalu sibuk atas kekangan kerja serta komitmen peribadi yang menolak kesempatan democrease menulis dalam blog ini.
Bukan mahu membiarkan segala isu dan cerita terpinggir dari liputan media milik B.N memaharajalela disegenap sisi democrease, tetapi tekadang terlupa ada masa democrease perlu memikirkan tentang diri sendiri.
Insyallah selepas ini dapatlah democrease lebih meluangkan masa untuk unjuk rasa dalam blog ini, sepertimana masa yang lepas. Doakan democrease mempunyai masa serta idea yang lebih serta kritis dalam isu-isu yang banyak berlegar.
Salam perjuangan serta sekali lagi maaf ku pohon andai ada yang tersilap serta menimbulkan rasa kurang senang setelah ketiadaan serta 'update' isu seperti masa-masa lepas.


NAJIB BUKAN P.M SAYA
NAJIB IS NOT MY P.M
democrease

2 ulasan:

  1. Tahniah sahabatku..semoga dengan kebangkitan semula democrea kita bersama-sama ketengahkan isu yang sedg melanda..perjuangan mesti diteruskan sehingga tersungkurnya BN DURJANA

    Menjangkaui Batasan Minda

    BalasPadam
  2. Lupe pulak...wahai sahabatku..aku doakan semoga alam baru yg bakal ditempuhi berkekalan sehingga akhir hayat...Selamat Pengantin baru...

    BalasPadam